ایرانسل قابلیت جدیدی را برای کاربران خود ارائه کرد
گالری عـکس بازیگران
گالری عـکس بازیگران.خواننده ها.ورزشکاران.مدل ها.افراد مشهور

از زمانی که ایرانسل به عنوان اپراتور دوم تلفن همراه شروع به کار کرده امکانات متنوعی را برای کاربران خود عرضه نموده است. در این پست به معرفی سرویس جدید و کاربردی "اعلام دسترسی" می پردازیم. با استفاده از این قابلیت جالب ایرانسل هنگامی که در تماس با یکی از مشترکان ایرانسل با اعلام خاموشی گوشی طرف مقابل، عدم آنتن دهی و هر مورد دیگر مواجه شدید به محض روشن شدن گوشی طرف مقابل، به شما اطلاع داده می شود.

به نقل از روابط عمومی ایرانسل ، به کمک این سرویس جدید، در صورتی که یک مشترک ایرانسل با دیگر مشترکین ایرانسل تماس بگیرد و به دلیل خاموش بودن گوشی وی یا به هر دلیل دیگری تماس برقرار نشود، مشترک تماس گیرنده می‌تواند از در دسترس قرار گرفتن مجدد مشترک مورد نظر خود در شبکه، از طریق یک پیام کوتاه خودکار مطلع شود.

برای استفاده از این سرویس جدید کافیست کد دستوری #شماره مشترک ایرانسل مورد نظر*۱۵۵* را از خط ایرانسل شماره گیری کرده تا به محض بازگشت مشترک مورد نظر به شبکه تا ۲۴ ساعت، امکان تماس با او از طریق یک پیام کوتاه خودکار اعلام گردد.

استفاده از این سرویس تنها برای مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل امکان‌پذیر است و هزینه استفاده از این سرویس برای هر بار درخواست اعلام دسترسی ۱۳۰ ریال تعیین شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط بنیامین